Моделювання ділової комунікації: навчальний посібник
Моделювання ділової комунікації: навчальний посібник / Н.О. Химиця, О.О. Морушко. – Львів: Видавництво ПП “Новий Світ – 2000”, 2024. – 168 с. – (Серія “Інформація. Комунікація. Документація”).
ISBN 978 – 966 – 418 – 357 – 1
Друк на вимогу, поточним роком (Print on demand, POD) – 270,00 грн.
Форма: друкована книга (видання) 168 с. (чорно-білі)
Формат: 60х84/16
Обкладинка: тверда
Мова: українська
Серія
“Інформація. Комунікація. Документація”
Засновано 2013 р.
Розглянуто сутність та зміст поняття “моделювання ділової комунікації”, види комунікацій в організації, базові комунікативні компетентності на ринку праці, засоби моделювання ефективної ділової вербальної та невербальної комунікації. Проаналізовано методи моделювання індиві¬дуальних та колективних форм ділової комунікації.
Для студентів вищих навчальних закладів – майбутніх фахівців у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи, а також студентів та викладачів гуманітарних напрямів підготовки.
КОРОТКИЙ ЗМІСТ
Розділ 1. ПРИРОДА ТА СПЕЦИФІКА ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Розділ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЛОВОЇ ВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Розділ 3. ОСОБЛИВОСТІ НЕВЕРБАЛЬНОГО ПЕРЕДАВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПІД ЧАС ДІЛОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Розділ 4. МОДЕЛЮВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ФОРМ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Розділ 5. МОДЕЛЮВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ КОЛЕКТИВНИХ ФОРМ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Розділ 6. МОДЕЛЮВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗОВНІШНІХ МІЖСУБ’ЄКТНИХ ДІЛОВИХ КОМУНІКАЦІЙ