Теорія та методика професійного навчання: практикум
Теорія та методика професійного навчання: практикум / Гельжинська Т.Я. – Львів: Видавництво ПП «Новий Світ – 2000», 2024, 174 с.
ISBN 978 – 966 – 418 – 466 – 0
Друк на вимогу, поточним роком (Print on demand, POD) – 275,00 грн.
Форма: друкована книга (видання) 174 с. (чорно-білі)
Формат: 60х84/16
Обкладинка: м’яка
Мова: українська
Пропонований практикум побудовано на основі системології та її складових – технологічного, діяльнісного та контекстового підходу, має практико орієнтований характер. Кожна тема складається з короткого теоретичного огляду та практичного блоків. Теоретичний блок відображає теоретичні ідеї, закономірності, основні концептуальні педагогічні положення. Практичний блок містить проблемні питання, різнорівневі педагогічні задачі, тести, практичні завдання тощо.
Практикум адресовано студентам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти усіх форм навчання спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями), аспірантам, викладачам, а також різним категоріям педагогічних працівників.
КОРОТКИЙ ЗМІСТ
ТЕМА 1. СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ СТРУКТУРА І ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ТЕМА 2. ОСОБЛИВОСТІ ДИДАКТИЧНИХ КОНЦЕПЦІЙ І ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ТЕМА 3. СТРУКТУРА ЗАКЛАДУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ І РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ТЕМА 4. ЗМІСТОВИЙ КОМПОНЕНТ ПОБУДОВИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО ОСВІТИ
ТЕМА 5. КРИТЕРІЇ ВИБОРУ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. ПОНЯТТЯ ПРО МЕТОДИ НАВЧАННЯ
ТЕМА 6. ОРГАНІЗАЦІЯ ФОРМ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ТЕМА 7. СКЛАДАННЯ КОНТРОЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
ТЕМА 8. СКЛАДАННЯ ПРОГРАМИ ПРОХОДЖЕННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ПРАКТИКИ СТУДЕНТАМИ
ТЕМА 9. СКЛАДАННЯ ПЛАНОВОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИКЛАДАЧА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
ТЕМА 10. ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ