Економічні

Маркетингова товарна політика: навчальний посібник

Лют 05, 2025

Маркетингова товарна політика: навчальний посібник / С. В. Ковальчук, В. Л. Карпенко, Т. С. Фесенко. – 2-гє видання, стереотипне (2018). – Львів : «Новий Світ-2000», 2024. – 174 с.
ISBN 978-617-7519-05-7

320,00 грн.
Форма: друкована книга (видання) 174 с. (чорно-білі)
Папір офсетний. Формат: 60х84/16
Обкладинка: м’яка
Мова: українська

У навчальному посібнику логічно викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; викладено зміст товарної політики підприємства; специфіку формування його асортиментної політики; особливості формування життєвого циклу товару та його специфічні ознаки за різних видів попиту. Охарактеризовано форми реалізації маркетингової товарної політики на підприємстві. Особливу увагу приділено питанням розробки нової продукції та обґрунтуванню товарної політики підприємства за умов маркетингової орієнтованості.
Для студентів економічних спеціальностей ЗВО. Може бути корисним слухачам системи підвищення кваліфікації або перекваліфікації, працівникам служб маркетингу та сфери торгівлі, а також тим, хто цікавиться проблемами сучасної економіки і маркетингу.

ЗМІСТ