Економічні

Маркетинг : навчальний посібник

Вер 16, 2025

Маркетинг : навчальний посібник / За науковою редакцією д. е. н., проф., С. В. Ковальчук; С. В. Ковальчук, В. Л. Карпенко, Л. М. Коваль, Р. В. Бойко, Л. А. Бичікова. – 2-ге видання, стереотипне. – Львів : “Новий Світ-2000”, 2025. – 687 с.
ISBN 978-966-418-131-7

830,00 грн.
Форма: друкована книга (видання) 687 с. (чорно-білі)
Формат: 60х84/16
Обкладинка: тверда
Мова: українська

Навчальний посібник підготовлений на основі вітчизняних і зарубіжних наукових розробок з теорії та практичного застосування маркетингу. Він є однією з перших спроб обґрунтувати ставлення до маркетингу не лише як до інструменту ведення бізнесу, але і як до самостійної та повноцінної наукової течії.
У посібнику у логічній послідовності розкрито основні питання теорії маркетингу, формування його основних елементів та інструментарію. Визначено особливості його застосування в Україні, розглянуто головні тенденції розвитку сучасного маркетингу.
Основні положення кожної теми ілюстровано схемами і таблицями. Кожна тема закінчується переліком питань для самоконтролю та тестовими завданнями, які дають можливість читачу узагальнити пройдений матеріал і визначити рівень його засвоєння. На прикінці теоретичної частини наведені задачі та методика їх розв’язку, що додає посібнику практичної цінності.
Для студентів, викладачів, наукових співробітників та аспірантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, слухачів вищих шкіл бізнесу, практикуючих маркетологів та керівників середньої та вищої ланок.

ЗМІСТ

Друк на вимогу, поточним роком (Print on demand, POD)