Економічні

Маркетинг ІТ-продуктів : термінологічний словник

Жов 14, 2025

Маркетинг ІТ-продуктів : термінологічний словник / Т. В. Лебідь, І. В. Когут. – Львів : «Новий Світ-2000», 2026. – 162 с.
ISBN 978-966-418-557-5

320,00 грн.
Форма: друкована книга (видання) 162 с. (чорно-білі)
Папір офсетний. Формат: 60х84/16
Обкладинка: м’яка
Мова: українська

У словнику систематизовано загальну і спеціальну наукову термінологію з дисципліни «Маркетинг ІТ-продуктів». Розкрито зміст та обсяг понять, суть теорій і концепцій відповідно до теоретико-методологічних засад сучасної української науки.

ЗМІСТ

ПЕРЕДМОВА

Друк на вимогу, поточним роком (Print on demand, POD)