Економічні

Математичні моделі в менеджменті та маркетингу : навчальний посібник

Лют 05, 2025

Математичні моделі в менеджменті та маркетингу : навчальний посібник / І. М. Копич, В. М. Сороківський, В. І. Стефаняк. 2-ге видання, стереотипне. – Львів : «Новий Світ – 2000», 2025. – 382 с.
ISBN 978-966-418-176-8

480,00 грн.
Форма: друкована книга (видання) 382 с. (чорно-білі)
Папір офсетний. Формат: 60х84/16
Обкладинка: м’яка
Мова: українська

У навчальному посібнику розглядаються концептуальні засади моделювання та математичні моделі із застосуваннями в галузях менеджменту та маркетингу. Поряд із теоретичним матеріалом для кращого засвоєння матеріалу студентам запропоновано 51 приклад розв’язування типових завдань, причому найбільш громіздкі з них супроводжуються розв’язанням в Excel 2003 чи STATISTICA 8.0, а також питання для самоконтролю, тестові завдання і понад 70 ситуаційних завдань для самостійної роботи.
У кінці посібника наведено статистичні таблиці, список рекомендованої літератури, короткий термінологічний словник, а також предметний та іменний покажчики.
Зміст

Друк на вимогу, поточним роком (Print on demand, POD)